Terenowe gry strategiczne

Terenowe gry strategiczne to nowoczesna forma integracji pracowników. Jest to połączenie przygody i wspólnego przeżywania z poznaniem swoich możliwości i umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach w wymyślonym przez nas świecie. Tematyka gier zależy od upodobań klienta bądź okazji z jakiej jest organizowana, prowadzone są w różnych językach, także dla grup międzynarodowych. Gry proponowane przez nas mają znamiona LARP - Live Action Role Playing

WYPRAWA DO TERRA INCOGNITA

Wysłannicy plemion wyruszą w dziki i nieznany teren, na którego obszarze za pomocą własnej intuicji oraz mapy poruszać się będą i decydować, w którym kierunku pójść i jak rozwiązać tajemnicę, w grze mogą stracić życie (fabularnie oczywiście), pokonać nieznane moce, wziąć udział w walce, zmierzyć się z Hydrą, przeżyć własną śmierć, zrozumieć czas i stworzyć swoją własną legendę.

MROCZNY LAS

Ciarki przechodzą po plecach ludziom, którzy odwiedzają to miejsce. Ciekawość jednak jest silniejsza niż strach. Kiedy znajdziemy się w lesie mroku każdy, nawet najodważniejszy człowiek poczuje dziwną aurę tego miejsca. Wzdłuż ścieżek, między gęsto rozsianymi drzewami widać opustoszałe obozowiska, a w nich ubrania, portfele, zdjęcia, a także kości oraz pokryte mchem resztki tego, co kiedyś z pewnością należało do człowieka.

BEZLUDNA WYSPA

Po katastrofie statku część ocalałej załogi oraz pasażerów dociera na nieznaną wyspę. Tam w wyniku podziałów wewnętrznych grupy rozbitków zajmują odpowiednią część terytorium, na którym organizują sobie życie i starają się przetrwać. Każdy z obozów otrzymuje odpowiednią część ocalałych z katastrofy sprzętów. Pierwszym zadaniem będzie rozszerzenie terenów łowieckich. Na wyspę rozbitkowie mogą dotrzeć KAJAKAMI!!!

WOJNA PAINTBALLOWA

KOMPANIA WYSTĄP ? umundurowane i zdrowo wyglądające PANIE PUŁKOWNIK przychodzą po gości. Ich delikatność sprawia, że życie traci barwy. Rekruci zostają ?dobrowolnie? wcieleni do armii, stają się żołnierzami, a po oględzinach lekarskich zostają przydzieleni do jednego z dwóch pułków. Baczność! TO jest WOJNA żołnierzu!!!

WIELKI WYŚCIG PIRACKIEJ BANDERY

Ahoj: szczury lądowe! Witajcie pod czarną banderą Kapitana Branda - czyli moją własną. Poznajcie Molly, ?Sweet Molly?- moją łajbę ? najwierniejszą i najpotężniejszą Panią tych wód! Kapitan Brand dzieli grupę na mniejsze szajki, z których każda dostaje worek oraz listę miejsc do odwiedzenia. Rzecz idzie o odnalezienie skarbu, w tym celu poszczególne załogi muszą przejść pirackie stanowiska, na nich zdobyć złoto, za które w drugiej części zabawy wykupią materiały do budowy tratw.

TAJEMNICA MISTRZA ZAKONU CZARNEJ RÓŻY

Dawno, bardzo dawno temu w miejscu, gdzie odbywa się impreza stał gród warowny zamieszkany przez dziki i wojowniczy lud. Wojownicy ci przez wiele lat gromadzili rozmaite dobra: klejnoty, cenną broń i inne czasami dziwne i czarodziejskie przedmioty. Zazdrośnie strzegli swoich bogactw i okrutnie rozprawiali się z potencjalnymi rabusiami. Pewnego dnia do miejsca tego przybył dziwny, okryty w czerń człowiek. Zwał się Mścisław i był wielkim Mistrzem Zakonu Czarnej Róży założonego w Ziemi Świętej. Szukał miejsca na ukrycie tajemniczego skarbu, który został przywieziony z dalekich stron.

GRA SURVIVAL?OWA CHWILA PRAWDY

Człowiek współczesny uzależniony jest od przedmiotów , technologii i generalnie nie odczuwa głodu . A co by było gdyby nagle odebrano nam te wszystkie atrybuty cywilizacji ? Każdy człowiek jest świadom swoich możliwości na rożnych polach , niektórzy przeceniają je, a inni ich nie doceniają . Często widzimy się oczami innych. Wydaje nam się że jesteśmy od innych zależni . Nie zaszkodzi sprawdzić na co tak na prawdę nas stać.

TWIERDZA (FORT)

Fort to szkoleniowa gra terenowa, której celem jest integracja zespołu pracowników, rozwój kompetencji interpersonalnych oraz komunikacyjnych członków grupy poprzez wspólne rozwiązywanie problemów. Poprzez uczestnictwo w naszej grze pracownicy szkoląsię w zakresie: elastyczności w podejściu do problemów, kreatywności, działania nakierowanego na cel oraz umiejętności negocjacji. CEL GRY ? ZDOBYCIE KLUCZY DO SKARBÓW TWIERDZY.

BIURO ŚLEDCZE

Zapraszamy do uczestnictwa w grze strategicznej, trakcie której gracze wcielają się w role policjantów i mają do rozwiązania sprawy kryminalne. Witajcie w świecie policji! Każdy ma rolę do odegrania w rozwikłaniu tej zagadki ? biura śledcze współpracują i rywalizują w odczytywaniu śladów, podążają za kolejnymi wskazówkami aż sprawca zostanie wytropiony.

COPERNICUS - ZOSTAŃ CZŁOWIEKIEM RENESANSU (GRA STRATEGICZNA)

Słynna Teoria Kopernika jest dla nas dzisiaj sprawą oczywistą, jednak czym była dla niegdysiejszych ludzi? nie jesteśmy sobie w stanie wyobrazić. Przenieśmy się więc w realia wieku XV. Zadanie drużyny polega na uzyskaniu tytułu CZŁOWIEKA RENESANSU poprzez jak najlepsze zaliczenie przedmiotów wymienionych w indeksie.

PODBÓJ AMERYKI

Z zazdrością patrzymy na USA jako na miejsce gdzie ludziom żyje się dostatnio i szczęśliwie. Nikt już nie pamięta o czasach największego kryzysu i kiedy Amerykanie zdobywali niepodległość. Sen o karierze ?od pucybuta do milionera? cały czas tkwi gdzieś głęboko w naszej podświadomości . Dlatego zapraszamy do gry, gdzie każdy będzie mógł sprawdzić co jest ważniejsze by odnieść sukces-pracowitość , szczęście czy wszystko razem?

Imprezy integracyjne
Imprezy w plenerze:
Imprezy firmowe
Ambiente
Budy Michałowskie 72 | 96-316 | Międzyborów | tel. 695 351 513, e-mail: biuro@imprezy-integracyjne-ambiente.pl
Adres do korespondencji: Al.Krakowska 82, 02-256 Warszawa

Wszelkie prawa zastrzeżone ©2014 Ambiente Marzena Tomasik